Selasa, 31 Mei 2016

Aku, blog dan jaringan sosial ii

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Aku pernah menyatakan kebimbangan tentang blog ini akan terbiar kerana fenomena jaringan sosial Facebook di sini. Walaupun aku tidak aktif di dalam jaringan sosial Facebook namun  blog ini tetap jarang dikemaskini.

Aku cuba mengelak untuk aktif dalam sebarang jaringan sosial, namun akhir-akhir ini aku tidak dapat menahannya.

 

Fenomena whatsapp seolah-olah memancing ghairahku untuk mencuba. Akhirnya aku terperangkap dalam jaringan sosial. Bermula dengan chit-chat dengan rakan dalam context, kini aku menjadi ahli 4 whatsapp group. Sewaktu aktif, satu whatsapp group aku menerima tidak kurang 200 mesej… 

1 ulasan:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 8 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif : arena-domino.net
    100% Memuaskan ^-^

    BalasPadam