Selasa, 22 Julai 2008

Template, Chat Widget dan Suara latar

<></>

Jika sesiapa yang pernah mengunjungi Blog ini mungkin terasa banyak perubahan iaitu tiada imej template, tiada chat widget dan tiada lagu latar yang menghiasinya. Sebenarnya memang saya bertujuan untuk menjadikan blog ini kelihatan cantik, kedengaran merdu dan dapat menyediakan komunikasi dua hala, namun apa yang terjadi adalah sebaliknya.

Memang saya tiada bukti untuk menuduh template, widget dan embaded suara adalah menjadi penyebab kepada munculnya beberapa popup yang saya tidak kehendaki walaupun saya telah set microsoft internet explorer popup blocker kepada on. Akhirnya setelah saya membuang imej template, chat widget dan embaded suara baharulah popup tersebut tidak muncul........ Barangkali inilah akibatnya jika saya sentiasa mengharapkan sabsidi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan