Khamis, 30 Jun 2011

CsP nak bagi hadiah


Cerita Si Padlie

 

Kiriman yang saya minati ialah

Apollo: Misi manusia ke bulan [Part III]

Terdapat banyak teori pendaratan manusia ke bulan. Ada yang menghuraikan dari sudut astro-sains, teori konspirasi dan kepercayaan agama. Blog CsP telah menghuraikan topik ini secara santai, tidak terlalu saintifik dan mudah difahami oleh pembaca blog dari berbagai latar pendidikan.

 

Untuk menambahbaikan lagi Blog CsP, saya mencadangkan supaya blog Csp ini diwujudkan juga dalam versi mobile kerana:-

  1. . Boleh dicapai melalui pelbagai browser
  2. Boleh dicapai melalui pelbagai peranti seperti telefon pintar, i pad dan telefon bimbit.
  3. Boleh dicapai dengan pantas dan murah bagi pengguna pekej gprs, edge dan 3G
  4.   Boleh dicapai dengan mudah oleh orang kurangupaya penglihatan yang menggunakan perisian screen reader.

 

Saya dah tag ke Cikgu-azhar dan Besiwaja

1 ulasan:

  1. Terima kasih atas penyertaan dan juga cadangan. InsyaAllah saya akan cuba perbaiki capaian ke blog saya terutamanya untuk mereka yang menggunakan screen reader..

    Good luck!!

    p/s Lama tak dengar suara Jaws dan Windows Eyes.. Rindu pulak..

    BalasPadam