Selasa, 15 Februari 2011

Menetapkan Blog ke classic template

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Aku banyak meletakkan widget ke dalam blog. Aku tidak ingat template mana yang aku gunakan pada blog. Aku tidak ingat html dan skript yang aku pasang pada blog. Aku cuba membuang kesemuanya. Bukan sehari, bukan juga dua hari, malah dari minggu mencecah ke bulan aku cuba menyelesaikannya. Hasil yang aku perolehi ialah “gagal”.

Akhirnya aku mengambil keputusan untuk revert kembali template yang aku gunakan ke classic templat. . Bagaimana cara untuk aku melaksanakannya?.

  1. Login ke akaun Blogger.
  2. Pilih Blog yang hendak diubah.
  3. Pilih design
  4. Pilih edit html
  5. Pilih Revert to classic template.
  6. Pilih o k.

Setakat ini selesai satu masalah tetapi Blog aku tidak menarik.

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan